quinta-feira, novembro 23, 2006

Foto-Calendário


An mas una loubable eideia deste grupo, alguns elementos decidiran mostrar la sue solidariedade na proteçón de l ganado asinino, ameaçado de extinçón. L resultado fui ua sessón fotográfica para l famoso Calendário Pirelli. L promotor de l Calendário, Yuri Çacappett, dixo al nuosso reporter de l blog agarramestespalos:

"Yuri...trabalha obra...no guiergui..."

An Mirandés podemos ler:

"Estes retratos sirben para sensibilizar las personas para la necessidade de proteger este tipo, esta raça de ganado, tan característico de las Tiêrras de Miranda."

La moda stá a pegar, i até alguns tocadores ya se rendirun a deixar-se fotografar por esta causa.


Agarra-me estes Palos: na punta de la Lhéngua!...

5 comentários:

Anónimo disse...

Obrigado á pirelli ao yuri a toda a organização fotográfica e a todos os fãs... lol...
Agora a sério,tem mais é k s preservar esta raça, afinal é algo caracteristico da nossa região por isso deixo aqui um conselho, comprem um exemplar desta raça e vamos por toda a região a andar de burro

Anónimo disse...

sim, sim, sim...daqui a nada ja tens uma legião de papparazzi atrás de ti...e 50 mulheres a dizer: tenho um filho teu!!!

Pauliteiros de Miranda do Douro disse...

gd entrada dr dre... espectáculo..

manel disse...

hahaha! Eilhes até nien quedan nada mal cun las ourielhas an riba! Ye de loubar esta iniciatiba!

Anónimo disse...

Dr dre, muitos PARABENS!!! continua! Gostei! admiro a iniciativa dos posts em Mirandês! Uma bela maneira de levar um pouco mais da nossa cultura, sendo o Mirandês um dos grandes ícones de Miranda!!