quinta-feira, outubro 16, 2008

La mocidade mirandesa fui bendimar.

Nel passado die 11 de Outubre, la mocidade de Miranda de l Douro fui bendimar a la Freixenosa. La bendima fui ourganizada pula Associaçon Recreatiba de la Jubentude Mirandesa i cuntou cun la persencia de 30 partecipantes.
Mas l die nun fui solo de bendima, durante esta atebidade fizo-se tamien un passeio a pie pulas arribas, jogos tradecionales, un jantar cumbíbio i baile cun gueiteiros.
L resultado de la bendima, l bino, será apersentado ne l "I Festibal de Cultura Tradecional de Tierras de Miranda - GEADA 2008". Benie al festibal i porbai l bino de la mocidade.
L' Agarra-me estes Palos nun fui a la bendima, mas tien ls retratos pra bos amostrar que la mocidade mirandesa sta unida pra çfender todas las nuossas tradiçones.

Agarra-me estes Palos,

Pulas nuossas tradiçones!

Sem comentários: