terça-feira, abril 14, 2009

Torneio de las Geraçones 2009.

Fui feito ne l passado sábado, die 11 de Abril, ne l Cumplexo Çportibo de la Terronha, l 3º Torneio de las Geraçones de Miranda de l Douro. L torneio fui ourganizado astanho puls mardomos Vitor Ribeiro, Ricardo Rocha i Toni Igreja i cuntou cula colaboraçon de la ARJM-Associaçon Recreatiba de la Jubentude Mirandesa.
Astanho chegórun a la final las geraçones de 1982 i 1983, i la ganhadora fui la geraçon de 1983. Partecipórun tamien las geraçones de 1980, 81, 84, 85, 86, 88 i 89.
Pula nuite fizo-se ua cena cumbíbio antre to la mocidade mirandesa. Neilha fui feita l'antrega de to ls galardones i nomeados ls próssimos mardomos de l torneio: Emanuel, Nelsito i Julinho. Assi s'ancerrórun las Bacanças Çportibas 2009. Parabienes a to ls partecipantes!

Agarra-me estes Palos, puis...
SER MIRANDÉS YE SEXY!