segunda-feira, janeiro 01, 2007

Stória / História


  • Stória:

L grupo de Pauliteiros de la Cidade de Miranda de l Douro fizo la sue purmeira apariçon pública, ne l die 23 de Dezembre de 2006, ne l Auditório Municipal de Miranda de l Douro, delantre dua sala cumpletamente chena, adonde fameliares i amigos biran nacer ua de ls mais promissores grupos de pauliteiros de l praino mirandés.


L grupo, formado por moços nacidos i criados na cidade de Miranda de l Douro, fui criado cul oubjetibo de defender, preserbar i dibulgar la cultura mirandesa.


Anque seia un grupo moço, ls Pauliteiros de Miranda de l Douro, ténen yá un basto curriclo, cuntando cun atuaçones ne ls percipales eibentos culturales nacionales i anternacionales.

De çtacar, la Fiesta de l Abante, Lisboua an Fiesta, Serralbes an Fiesta an performance criatiba cula artista norte-america Marie Normand, Festibales Nacionales i Anternacionales de Folclore i Beilças de Palos, cunferéncias, feiras i sposiçones, arraiales, fiestas populares, bien cumo dibersas atuaçones an telebison (Final de l cuncurso Beilça na Praça, Praça de la Alegrie, Pertual ne l Coraçon na RTP i Parada SIC performance cun Roberto Leal).


Ne l'anho de 2009, ls Pauliteiros de la Cidade de Miranda de l Douro, participórun nua cúrtie-metraige de l rializador pertués Manoel de Oliveira, subre ls "Painéis de São Vicente de Fora", i na grabaçon de l bideo-clip "Ne l colo de l Douro", de la banda portuense, "Trabalhadores do Comércio".

L Grupo de Pauliteiros de la Cidade de Miranda de l Douro cunta hoije cun bariados tipos de spetaclos:


  • Atuaçones de palco;

  • Animaçon de rue i arruadas;

  • Performances criatibas cun outros artistas;

  • Recriaçones stóricas;

  • Workshops i Ouficinas de pauliteiros i bailesas tradecionales


  • História:
O grupo de Pauliteiros da Cidade de Miranda do Douro fez a sua primeira aparição pública, no dia 23 de Dezembro de 2006, no Auditório Municipal de Miranda do Douro, perante uma sala completamente cheia, onde familiares e amigos viram nascer uma dos mais promissores grupos de pauliteiros do planalto mirandês.


O grupo, formado por jovens nascidos e criados na cidade de Miranda do Douro, foi criado com o objectivo de defender, preservar e divulgar a cultura mirandesa.


Apesar de ser um grupo jovem, os Pauliteiros de Miranda do Douro, têm já um vasto curriculo, contando com actuações nos principais eventos culturais nacionais e internacionais.


De destacar, a Festa do Avante, Lisboa em Festa, Serralves em Festa em performance criativa com a artista norte-america Maria Normand, Festivais Nacionais e Internacionais de Folclore e Danças de Paus, conferências, feiras e exposições, arraiais, festas populares, bem como diversas actuações em televisão (Final do concurso Dança na Praça, Praça da Alegria, Portugal no Coração na RTP e Parada SIC performance com Roberto Leal).


No ano de 2009, os Pauliteiros da Cidade de Miranda do Douro, participaram numa curta-metragem do realizador português Manoel de Oliveira, sobre os Painéis de São Vicente de Fora, e na gravação do video-clip "No colo do Douro", da banda portuense, "Trabalhadores do Comércio".


O Grupo de Pauliteiros de Miranda do Douro conta hoje com variados tipos de espectáculos:


  • Actuações de palco;

  • Animação de rua e arruadas;

  • Performances criativas com outros artistas;

  • Recriações históricas;

  • Workshops e Oficinas de pauliteiros e danças tradicionais mirandesas.

Sem comentários: