domingo, maio 17, 2009

Menistro de la cultura cumpara falantes de l Mirandés als «Boubos» gauleses!

L menistro de la Cultura cumparou esta segunda-feira ls falantes de l Mirandés als «boubos» gauleses de la aldé de Astérix que ansistian an ampor la sue lhéngua minoritaria.
«Acá tamien hai uns boubos pertueses que biben an Miranda de l Douro i falan outra lhéngua», diç José António Pinto Ribeiro que, citado pula Lusa, augura muitas deficuldades a la «lhengua» falada an Miranda de l Douro. Stimular la spanson de la léngua ye «mui defícel», subretodo quando aqueilha nun ten atrás de si un grande númaro de falantes, splica.
Ls comentairos de l menistro benen an repuosta als anseios de l persidente de la Cámara de Miranda de l Douro, Manuel Rodrigo, que teme la transformaçon de l «Mirandés» nua lhéngua erudita scrita. L menistro promete "trabalhar an cunjunto cula outarquie i culs eruditos que trabalhan aqueilho", para tentar çfender la segunda lhéngua oufecial de Pertual.


Sr. Menistro,
Se quier falar de l Mirandés (falou hoije, an público, pula purmeira beç) fale!
Mas fale cumo un menistro debe falar!
Nós nun percisamos de poçones, percisamos de deçisones!
AGARRA-ME ESTES PALOS!
PROUA AN SER MIRANDÉS!
Fuonte: Lusa, TVI

5 comentários:

Anónimo disse...

O senhor ministro deve andar... não sei... louco... afinal de contas tem um louco como colega dele... brincadeira à parte...

Bém tendo em conta o que se esta a passar neste País, não acho que estas declarações vão ter a merecida repercussão, ha mais coisas a ocupar as cabeças de Lisboa... mas o que o senhor ministro tem de ter em conta que so se consegue defender a lingua defendendo as pessoas que aqui vivem... Portanto, devemos estar ao monte, como se diz por aí...´
Já o disse por aí uma vêz, qualquer pessoa daqui tem os mesmos direitos de um qualquer habitante de Lisboa (nunca é demais repetir isto), às vezes acho que se esquecem disso, estamos todos no mesmo barco... eles pensam que estamos longe...lol

ps: Perdoem não escrever em Mirandês, mas não vos queria massacrar com os meus erros...

Bém hajam

Anónimo disse...

Portanto, agora somos ls Gauleses e bibimos na Galia... Bonito servicio!

L melhor blog Mirandes ye este!!! San dubida!!!!

Propongo eiqui la criaçon d'un ''post'' para hablar del famoso Torneio de Miranda do Douro de futsal e del nuobo presidente del GDM!

Anónimo disse...

Infelizmente não sei mirandês mas admiro e respeito esta fascinante língua e importante património cultural cuja defesa e divulgação deveria ser obrigação deste palhaço se fosse um verdadeiro ministro da cultura(e não estivesse tão louco com o "cóltural" social dos salões da corte)

Anónimo disse...

Oh moços ganhem juízo e ouçam as declarações do ministro na íntegra, pois se o fizerem veram que nos comparou com a aldeia dos gauleses, pois eles nunca vergaram ao poder romano e assim atingiram os seus objectivos tal como nós queremos atingir os nossos que são a manutenção e conservação da nossa "lhéngua". Parem de ser contra só porque sim, isso não nos dá razão ou qualquer credibilidade au contrário do que possam achar.

João Leitão disse...

Pois dou os parabéns a este blog que impulsiona esta língua tão facinante dentro de Portugal, que só enriquece o país a vários níveis. Cumprimentos e respeito vindos de um alfacinha mas por terras da Ucrânia.